gaitadura@gmail.com

 

O Encanto da GaitaDura

Vem descobrir o que se esconde por baixo dos nossos saiotes...

 

Topo Xykw

11 agosto 2006

A Praia da GaitaDura...


Halloa povo veraneante Mirandês, à semelhança do que aconteceu o ano passado com o Underground Sounds of Miranda, O Encanto da Gaitadura tem uma festa inédita para te oferecer no dia 14 de Agosto no Atalaia Bar... Seguindo o velho ditado de que: Se Maomé não pode ir à montanha, então a montanha vem até Maomé, o nosso blog vai trazer a Praia até ti, em pleno Atalaia... Veste a tua roupa de Verão mais fresca, aquela que costumas levar à praia ou à piscina, calça os teus chinelos, põe a toalha ao ombro e vem até à nossa praia. Irás fazer parte duma festa inesquecível com muita animação, areia, bebidas frescas e tropicais, centenas de brindes e um ambiente muy caliente... Passa a palavra e vem com os teus amigos curtir a noite mais quente deste Verão. As surpresas serão mais que muitas e quem sabe se não aparecerá por lá, um tal de Homem da Toalha ou um MJ da Cartolinha a fazer umas traquinices bacanas!!

O desafio está lançado, a festa a ser ultimada; agora só faltam mesmo vocês equipadinhos a rigor para tornar-mos o dia 14 de Agosto, numa noite inesquecível...

Para mais informações, fica atento ao que se vai passar pela cidade durante este fim de semana, talvez encontres um ou vários nadadores-salvadores que te possam dar todo o tipo de informações necessárias...

Conta-mos contigo. Halla!!

07 agosto 2006

Festival Intercéltico...

Terminou ontem a sétima edição do festival intercéltico de Sendim. Este ano, como vem sendo já usual, a vila de Sendim foi "inundada" de visitantes oriundos de todo o país e não só. O grande destaque foi sem dúvida o gaiteiro Hevia que chamou a maior parte das atenções desta edição. Só houve a lamentar este ano, um engenho explosivo que foi encontrado por baixo do palco colocado na praça da vila sendinesa. Não se conhece até ao momento quem foram os responsáveis por tal artefacto, mas felizmente não explodiu e as forças da GNR local puderam retirar o engenho de forma a que o festival prosseguisse sem mais imprevistos de última hora. Tudo terminou como é hábito com a realização de uma missa "celta" que vem tendo de ano para ano mais aderência de público. Para o ano haverá mais, e espera-se que sem engenhos explosivos pelo meio.

P.S. - O Encanto da GaitaDura reprova com veemência quaisquer tentativas terroristas dentro da área geográfica do planalto mirandês.

05 agosto 2006

La lhéngua mirandesa ne l Festibal Antercéltico 2006

L Festibal Antercéltico 2006 ten un porgrama dedicado a la lhéngua mirandesa. Desse porgrama fázen parte dues einiciatibas:

La Carreira de la lhéngua
Oufecina de lhéngua mirandesa

La Carreira de lhéngua – Sábado, die 5 de Agosto de las 16 – 18 horas
La Carreira de la lhéngua bai a ser un passeio que bamos a dar pulas rues, cafés i outros sítios de la bila de Sendin adonde haba giente, cul oujetibo de dibulgar la lhéngua mirandesa a las pessonas que mos bejítan I de ancentibar ls próprios mirandeses a falar la sue lhéngua.
Bai a ser assi: un grupo de pessonas bai a correr ls cafés i algues rues de Sendin, cun gaiteiros alantre a anunciar i a abrir camino, dezindo poemas, lhonas i cuontas an mirandés, saludando las pessonas an mirandés i cumbidando-las a partecipar na Oufecina de lhéngua mirandesa..
Quien bai nesse grupo de pessonas? Bai quien quejir partecipar nesta dibulgaçon de la lhéngua mirandesa. Queda eiqui todo mundo cumbidado.
L ancuontro de purparaçon para esta jornada ye al amuorço de Sábado, na Taberna de ls Celtas a las 13 horas. Mas quien nun pudir star puode alhá a aparecer até un cachico antes de la hora d'ampeço, a las 16 horas.
La Carreira de la lhéngua ampeça a las 16 horas na Taberna de ls Celtas i acaba a las 18 horas na Junta de Fraguesie de Sendin, i bai por este camino:

Taberna de ls Celtas > Bumbeiros > Café Sendinés > Café Encontro > Café Fuonte Nuoba > Canzielho > Rue de Santo Cristo > Sagrado > Camino Prado > Junta de Fraguesie.

Oufecina de lhéngua mirandesa – Sábado, die 5 de Agosto, de las 18 – 19h30 – Salon Nobre de la Junta de Fraguesie.
De las 18 a las 19 h 30 bamos a cuntinar a falar mirandés, mas agora bamos subretodo a falar de la lhéngua mirandesa:

daprender a dezir alguas cousas an mirandés;
splicar que lhéngua ye esta, de adonde i de quando ben, i adonde se fala;
an que situaçon stá la lhéngua i adonde las pessonas puoden sacar mais anformaçon subre eilha.

A todos ls partecipantes seran çtribuídos testos subre la lhéngua mirandesa i an lhéngua mirandesa. Esta oufecina nun ye solo para giente de fuora, mas quien quejir partecipar.

Alhá bos spero, para ua grande jornada cultural al redror de la nuossa lhéngua.

Amadeu Ferreira